måndag 16 november 2009

#1

Twitter ska ju enligt uppgift snaska hästballe och bara bestå av fragmentariskt dravel, allra mest då min Twitter, så jag blev direkt uppmanad att starta en blogg istället..."det är mycket intressantare än att läsa din Twitter", sa viktigpettrarna, "din twitter är inge kul" sa de också... Dessutom så har ju min största konkurrent i detta, MatAffe (aka ReceptAlf aka Horsarn) hotat med att ge ut sin matblogg som bok om ett år...så det gäller att ligga i.

Mitt löfte till alla mina 19 Twitterläsare var att kontra med att ge ut min Twitter på CD-ROM (skönt ord). Det ansågs inte ens vara roligt. Så då blir det väl en jävla blogg helt enkelt.


Förhoppningsvis blir det väl mer kul än min Twitter då. Målen är högt satta! Siktar på 22 bloggläsare, då slår jag min Twitter med 3. Chop Chop.

Jag ska blogga om viktiga saker, typ Vellinge, finanskrisen och den där fryntlige "livsnjutaren" på TV4, Steffo Törnqvist. Det kommer bli mycket Steffo!

Så kan det gå!

1 kommentar: